Pagina's

zondag 5 februari 2012

Lijstjes

Ik ben nogal een lijstjes-mens. En met de ervaringsreis die er nu toch wel snel aankomt, begint mijn salontafel eruit te zien als een plakbord. Een lijstje met wat ik nog allemaal moet kopen, een lijstje met wat er in mijn valies moet, een lijstje voor de handbagage. Mijn 'to do' lijstje op het werk groeit zienderogen... dat wordt nog een rush naar de finish. En dan de lijstjes voor mijn Engelse huisgenoot. Don't forget to feed the cat, give water to the plants, ...
Of ik er klaar voor ben? Natuurlijk! Vlug nog enkele lijstjes maken en dan komt het wel goed!
Ellen

1 opmerking:

  1. Ma en pa wensen jou en jouw groep een geslaagde reis naar Congo. Hopelijk levert het aan beide kanten succes op : zowel menselijk als werkgebonden.

    We volgen jouw route met ons hart, een dikke zoen !

    BeantwoordenVerwijderen