Pagina's

zaterdag 18 februari 2012

Solidarité Mondiale

"Solidarité Mondiale - Solidarité" zullen we de komende weken zelf vaak moeten zingen. Gisteren stond het op terwijl ik nog een laatste taak aan het maken was, opdat ik toch iets van dat lied zou kunnen meezingen :-)
Grappig om nadien te merken hoe iedereen in ons gezin, de ene al op een onbewaakter moment dan de andere, het nadien ook zelf zong. Zelfs diegene die het maar niets vond, betrapte ik 5 minuten later op een spontane "solidarité" :-)

Het toont aan dat iedereen met ons mee zal leven de komende twee weken en dat doet deugd. Daarnaast bewijst het ook dat de mensen die ons lied geschreven hebben duidelijk een "catchy" refreintje hebben gekozen. Puik werk aan het team liedschrijvers! Trouwens, ik kijk enorm naar uit naar het dansje dat "team dans" bij het lied verzonnen zal hebben. Mia, verras ons al maar morgenochtend om 8u ad Starbuck's  :-)

Ik ben er alvast klaar voor en kijk er enorm naar uit. Dat de nacht maar rap passeert, want morgen komen we nog eens samen met de hele groep. Deze keer niet meer om voor te bereiden, wel om de reis waar we al bijna een jaar naar uitkijken, kan dan eindelijk beginnen.

Hakuna Matata!

1 opmerking: